lördag 19 februari 2011

would any one hear me screaming behind these castle walls

Min fina prins. Man ska inte bli kär för kärlek ger en bara en massa problem. Men just nu orkar jag inte bry mig om det. Igår blev det en väldigt konstig kväll. Men fina människor fick man iallafall vara med. Snart kommer min fina hit. Jag hatar att sakna folk. Och det är typ det ända jag gör när jag inte är med min fina. Är jävligt sugen på en B&J också. Om jag hade haft bil och körkort så skulle jag köpt det. Men nu är det ju så att jag har några månader kvar tills jag kan skaffa det. Så atte.. ja, jag får nöja mig med vatten eller nåt.

Jag har tänkt väldigt mycketr denna morgonen. Det är nog därför jag bloggar. Men grejen är ju den att jag vill ju inte skriva ner alla mina tankar här, för jag vet ju vilka det är som läser denna väldigt oaktiva blogg eller vad man nu kan kalla den för. Jag sitter ju och skriver här hemma i block. Redan i förrigår så skrev jag 3 sidor om hur jag kände mig just då. Kanske det blir mer kreativt skrivande senare. Nu ska jag iallafall tvätta bort gårdagens smink för jag vart alldeles för trött igår för att orka ta bart det. Orkade bara dra av mina fransar. Intressant som fan. Behöver även köpa mer limm till fransarna och skinnbyxor + en ramones tröja. Intressantintressant. Nu ska jag iallafall göra mitt så får vi se när pojken dyker upp.
Så här såg jag ut igår.

Inga kommentarer: