fredag 18 februari 2011

Trots att jag har förändrats, med dig blir jag samma man

Idag då, ja vad har jag gjort idag? Inte så mycket, än så länge har jag bara degat i sängen med musik som jag lyssnade på när jag var yngre. Min "emo" tid. Hahaha. Men vad händer sen då? Då ska jag kanske till Mic. Ja, ni såg rätt. Var väl 2 år sen jag var där sist? Får se hur det blir idag. Annars så får jag väl trösta mig med att jag kommer träffa min fina imorgon. Får komma ihåg att ta med mig min kamera idag. Behöver lite nya bilder. Glömmer ju alltid den. Så slutar det med suddiga bilder från mobilen som man ändå raderar. Vilket problem.. Har varit sjuk denna veckan, men det blev bättre igår. Men nehe, idag när jag vaknade kunde jag knappt prata. Kul. Men nu ska jag hoppa in i duschaa och sen ringa folkz. CIAO!

Här får ni en bild också!

Inga kommentarer: