onsdag 12 januari 2011

Det är att leka med eld när du drar uppdet här igen

Såg att det såg väldigt tråkigt ut här så tänkte ladda upp en bild, men har ingen aning om vilken! Och så ska jag även skriva lite "dagens" bara för att jag inte har någonting att göra. Ska ju egentligen sova nu, har knappt sovit någonting alls nu de senaste nätterna. Får u hoppas på att jag somnar nu då. Så jävla intressant att läsa, I know! Btw, provade glasögon igår, så typ nästa vecka kommer ni se mig med brills igen! Fast jag ska bara ha dem i skolan och när jag läser typ. Och skolan har ju även börjat. Inte världens roligaste grej liksom, tror heller inte att jag kommer få några pengar denna månaden. Duktig_tjejjjj!





Det blev en fin och mycket gammal bild. Lasse <3


DAGENS:

Låt: New born - Muse
Saknad: Sitter här och skriver med min fina vän Yasemin så det är väl hon då!
Kläder: Nya "fejkskinnbyxor", t-shirt från Carlings och tjocktröja på det!
Mat: Köttbullar i skolan, köttbullar hemma....
Köp: Ingentingen.
Göra sen: Sova!
Godis: Neh, skrev ju faktiskt en plan förut om att jag ska sluta äta godis, måste ju hålla det då liksom!

Inga kommentarer: