måndag 3 januari 2011

What the hell am I doin' right?

Mest för att jag inte har någonting att göra denna natt. Eller ja, jag kan inte sova.

1. Gjorde du någonting iår som du aldrig gjort förut? - Var på festival utomlands, Kollade på fotbolls VM med en massa random människor i Ungern, druckit för mycket, eller nä :), åkt flygplan själv (haha, ja duktigt!) Träffat fina nya människor, osv osv.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Njä, vet inte ens om jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år ? - Nej
4. Dog någon som stog dig nära? - Nej
5. Vilka länder besökte du? - Ungern, Serbien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Massor utav vänner som jag träffat alldeles för lite.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - Det är otroligt många, men en underbar natt/morgon det var när jag var på David Guetta med världens snällaste människa och andra människor :)
8. Vad var din största framgång 2010? - ojskipojski
9. Största misstaget? - Att lita på fel människor
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Det har jag nog. Men mitt minne är ju som det är..
11. Bästa köpet? - Mina skor jag fick i julkklapp kanske? Fast det var ju inte jag som betalade, hahah!
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Alkohol och fika
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Jadå
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?- highwayman, självklart! mikrofonkåt, we no speak americano, finns massor av fina låtar :)
15. Vad du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - både och
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? - festat...? Jag skulle ha velat träffa mina fina "gamla vänner" lite mer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? -...
18. Hur tillbringar du julen? - Med familjen
19. Blev du kär i år? - nej
20. Favoritprogram på TV? - hahahaha, the big band theory, the hills, jersey shore (A)
21. Bästa boken du läste i år? - nej
22. Störska musikaliska upptäckten? - svårt, massor verkligen
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - mobil och dator
24. Något du önskade dig och inte fick? - njeh, pengar kanske
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Hade världens härligaste kväll med fina
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Jag vet inte
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Blandad! Beror ju på vart jag varit!
28. Vad fick dig att må bra? - Min syster fick mig att må bra
29. Vilken kändis var du mest sugen på? - Torres.... HAHAH

Inga kommentarer: