lördag 5 februari 2011

Oh this town kills you when you are young

Mina läppar känns som sandpapper. Min tunga är svullen och jag blöder i munnen. En mycket fin helg det här. Jag är trött, orkar inte göra någonting. Och så här kommer väl denna dagen att fortsätta. För stor T-shirt och trosor. Te. Sängen. Är väldigt sugen på en B & J. Fast nej, det kan jag ju glömma. Var och shoppade igår. Längesen jag gjorde det. Alltså inte bara en sak utan shoppade på riktigt. Känns som om alla mina pengar har gått åt till fika och alkohol. Var även påväg att köpa mycket onödiga saker. Vilket jag även gjorde, men det kunde ha blivit värre. Kan ju inte gå runt och leva på andra hela tiden.. Ett väldigt onödigt inlägg. Men som sagt, jag har ju inte så mycket för mig just idag. Vill krama min mysgubbe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vem är din mysgubbe? ;)