torsdag 18 februari 2010

världen håller andan

Då sitter man här igen och gör inte så mycket mer än att lyssna på musik och tänka på typ ingenting. Fick mina älskade hörlurar i tisdags, fina! Och självklart är de rosa. hihihihi. Imorgon kommer det vara en rätt chill dag. Musikproduktion hela dagen. Och slutar med att vara i studion. brabrabra!! Och snart är det sportlov. Och jag fick tyvärr ändra min planer för veckan som var att åka till Karlstad. Åker dit vecka 10 istället och bakar cupcakes med syster :) Och som ni kanske ser så har jag inte laddat upp bilder här på länge, men min kamera har gått sönder så det få bli gamla bilder. Nu funderar jag på att gör en kopp te, för vi har ingen mjölk kvar till varm choklad så det får bli te idag. Och är det någon mer än jag som börjar få lite panik när det gäller sommarjobb? Jag har inte gjort någonting åt det. Så det kanske är bäst att börja? Men vart fan kan man få sommarjobb i vänersborg/trollhättan liksom? suger.. allt suger! Fan ska man sommarjobba för? Man bara lägger ner en jävla massa tid på att jobba. Ja livet är kort. Och det ända man gör är att plugga och jobba. Det suger faktiskt ganska hårt. Men nu ska jag inte vara negativ utan jag ska ha massa pengar i sommar!! (hoppas jag) om jag nu får något sommarjobb. Annars får jag väl leva på att tigga pengar ifrån mamma. Men nu ska jag vila/sova.

Inga kommentarer: