måndag 15 februari 2010

Men det var för länge sen för att ens komma ihåg

Jag är verkligen sämst på att sitta vid datorn. Eller det kanske betyder att jag egentligen har ett liv? hahahaha, vad vet jag. Jag är sjukt trött och är så jävla lycklig över att jag är ledig imorgon. Eller... jag har väl egentligen inta haft en riktig lektion på typ flera år känns det som. Men imorgon ska jag iallafall upp tidigt och sticka iväg för att simma. Skönt, så jävla skönt. Jag har sagt till mig själv att tjockisen här ska börja simma. Jag kommer må så sjukt mycket bättre! Verkar som om videoklippet jag la in sist gång inte fungerar. Det var iallafall Broder Daniel- I'll be gone. Men nu lyssnar jag på Melissa Horn. jappjapp!!! Och förhoppningsvis åker jag och Mikaela till Stockholm i Maj. ja, vi ska handla som galningar för nu har jag sparat pengar och ska fan spara så jävla mycket mer.... MUMS! Men nu ska jag Dricka upp min varma choklad och lägga mig. Fan, sova är det bästa jag vet. Annars så hoppas jag att alla har haft en bra alla hjärtans dag, fast än dagen är rätt så löjlig!

1 kommentar:

Suzana sa...

sv: Haha, han är fortfarande skit het! :(