fredag 19 februari 2010

in your head they're still fighting,

Då var jag hemma! Hade musikproduktion hela dagen idag (som jag skrivit tidigare). Det var sjukt kul, och skönt att inte behöva sluta 4 som alla andra fredagar. Ett perfekt avslut på veckan + att det är lov nu. N bilre till att sova varje dag!! hehehehe, nej så tråkig ska jag inte vara. Och det slutar verkligen inte snöa. Kommer det bli sommar? Eller kommer det fortsätta ända tills nästa jul? För något som jag verkligen längtar till är sommaren. Fast jag tror nog att en hel del också gör det. eller? Funderar på att lägga en ansiktsmask också. Kommer nog känna mig piggare. För det brukar jag göra! Vad brukar få er att piggna till? [: Nu har mamma åkt så nu är jag själv = musik på högsta volym! Men åker väl ändå snart till trollhättan så det blir nog inte så mycket ensam,mysigt,musik,anisktsmask,te. Och jag behvöer en ny kamera, jag dör snar. Så jävla tråkigt när man inte kan ta kort. Jävla fail kort från mobilen är ju inget som man vill lägga upp på bloggen liksom. huh :<

Inga kommentarer: