torsdag 17 december 2009

In the evening, I take it off. But there’s another one underneath

Kom hem för en stund sen så nu sitter jag här och dricker cola och lyssnar på skön musik. Om ca en halv timma ska jag till mormor för att äta lite gröt och skinka. Mysigt. Förut på musikproduktionen tänkte jag på en sak, en fin sak. piano. Det är så jävla fint. Har suttit och lyssnat på en massa låtar där det är piano med. Blir lugn. Det är skönt, så sjukt jävla skönt. Har lyssnat på det nästan hela dagen. blir helt varm. Fast nu sitter jag och lyssnar på något helt annat. Men det är bra det också. Annars så sitter jag här och saknar Pontus. han är så fin. det är sjukt. Men han kommer senare ikväll. Jag får trösta mig med musik och cola. hahahah, kom på en grej. När jag var yngre så drack inte jag cola på flera år. Fattar inte hur jag klarade av det. Men just då tyckte jag inte att de var lite gott som det är nu. Imorgon är det skolavslutning. mysigt det med. Sen ska jag träffa mina saknade tjejer. Blir till att ta en fika efter avslutningen. Och på lördag blir det baka. Jag ska baka en massor. Och Mikaela ska hjälpa mig, vilket gör det bara bättre. Vi kommer även få hjälp utav Cassandra. Men vi får se hur mycket hon orkar baka. hihihi, lite bland inlägg. Men jag skriver mer senare. För nu måste jag göra mig iordning.

Inga kommentarer: