måndag 28 december 2009

oh the world won't understand

Sitter här och lyssnar på Broder Daniel. Skönt. Vet inte varför. Men jag blir typ varm. Jag tänker typ på konstiga saker. hahahah, bra det. annars så skulle jag väl sitta här och lipa? fjant. Men ont i magen har jag tyvärr. Tror jag har ätit lite för mycket skumtomtar. cp. Fan vad gott det kan vara med skumtomtar. hahahha, jag spyr snart. bläää. Skulle egentligen till gbg idag, men så blev det ju inte. Jag sov liiiite för länge. Så jag stack till överby med Mikaela istället. Men imorgon, då lovar jag fan att jag ska upp tidigt och tönta mig med att kleta på onödigt mycket smink. Stå onödigt länge och föra iordning håret som ändå inte vill se ut som jag vill att det ska se ut. MEN jag har beställt klippningstid nu. Det är bra. Här sitter jag iallafall nysminkad och klockan är 20.50. Mitt hår är fint idag. Det är lockigt. Jag somnade med blött hår och jag hade satt upp det i en knut. ye, men ovanligt fint blev det. behövde bara platta håret. Vilket inte var det lättaste. Mysigt hade jag det igår också. Jag badade sådär riktigt länge med badsalt och levande ljus och älskling som sällskap. underbart. Nu ska jag iallafall fortsätta lyssna på bd. Sen får vi se vad jag hittar på!

Inga kommentarer: