onsdag 16 december 2009

Ge mig allt du har

Så då har man tyvärr datorkunskap. Jag hatar det. Hatar det stort. Jag är nog den i världen som är verkligen sämst på datorer. Jag gör sönder dem och jag fattar seriöst ingenting. fail. Men jag blev faktiskt klar med en uppgift. Alltså idag, nu. Jag satt helt tyst och arbetade. Fan vad bra jag är. jag älskar mig själv. Eller kanske inte. Inte alltid. Vill lyssna på musik men orkar inte hämta mina hörlurar. Det är jobbigt. Min stora feta väska är ivägen. Kommer inte få ut den sen. yeyey, ska till siba sen och fika med Mikaela, vi ska även leta efter nyårs klänningar eller vad man nu ska kalla det för! Jag har äntligen fått lite pengar. hahaha! nu får kanske Pontus också en julklapp. Snäll jag är. Jag blev typ hungrig nu igen. Åt ju precis. fettojävel.
Det snöar. Snöar på riktigt. Det är fint men kallt ute. Jag höll på att dö påväg till matsalen förut. Usch. Sen fick jag något dampskrik när Mikaela höll på att ramla. vad är det med mig egentligen? Hade gympa förut. Det gick bra. Eller ända sen jag började på lbs så har jag varit någorlunda bra på gympan. Stoltwira. Slutar om 10 minuter. skönt. Men har tyvärr eng efter detta. Men det ska jag allt klara av. Jag måste iallafall kunna klara av en hel dag i skolan. Men jag kan nästan slå vad om att jag kommer få damp. Skulle inte förvåna mig ifall jag fick det. Och något som jag kom på nu är att det är fan ovanligt tyst här i klassrummet. sjukt. skönt också. Nu ska jag snart stänga av datorn. gillar dem fan inte. Fast det vet väl alla redan? eller? hahah. tönt.

Inga kommentarer: