fredag 11 december 2009

091211

Vet inte riktigt vad som hände idag. Mådde bara så jävla dåligt. Kunde inte andas, magen gjorde ont. Ryggen och huvudet också. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Vad jag än gjorde så blev det bara värre. Blev hemkörd. Höll på att spy typ 1000 gånger. När jag väl kom hem kunde jag inte somna på grund av smärtan. Jag har inte haft så ont på länge. Jag hoppas inte mitt illamående kommer tillbaka. Vill inte vara sjuk och må illa hela tiden. Det tar så mycket på krafterna. Men till slut så somnade jag. Har sovit en bra stund. Somnade med älsklingens tröja på mig. Det kändes bra. Det luktade gott. Jag mådde lite bättre. Nu är iallafall klockan snart 5. Och det ända jag orkar göra idag är att sova. Känns som om jag behöver sova lite till. Men det får jag ju spara tills ikväll. Måste ju kunna sova inatt med. Annars så kommer denna dagen att spenderas med mig själv. Orkar inte gå ut och älskling är i Göteborg. Och ingen är hemma. hehehehheh, kul fredag? nej. Men jag måste vila upp mig tills imorgon för då är det ju dansuppvisning. Då måste jag vara på topp. Jag får inte må illa då. jag får inte får inte får inte. Jag måste må bra. Jag har sett fram emot det här. Måste fixa lite mat. Har inte kunat äta någonting idag. Jag har bara kunnat få i mig en liten clementin. Och is-chai. Det var gott. Men jag behöver riktig mat. Mamma är och jobbar. Kommer inte få någon riktig mat. får äta macka eller nåt. äckligt. hahhaha, fan vad sorlig jag är. patetiska jävel. dö

Inga kommentarer: