tisdag 8 december 2009

life's a game but it's not fair

Ännu en ledig dag. Vaknade upp av att jag inte kunde andas. jaha, ska jag bli förkyld nu igen? Hade ont i kroppen också. Men efter några timmar orkade jag mig upp. Tog en snabb dusch och sen iväg mot kvantum. Skulle ju laga mat åt mammsen idag. Det fick bli wok idag. Så nu har jag ätit och allt. Nu ska jag bara packa och sedan åka till Pontus.
Vi ska simma imorgon med skolan. hahahahahah, vi ska ha klädsim. fult. Jag vill inte, men jag måste. Tänker fan inte ha nå fler ig. På lördag är det dansuppvisning. hahaha, kul! Jag kommer göra bort mig. Och på fredag ska jag till Liseberg med babe. mysigt. hihihihi, idag har jag toffs också. Inte varje dag jag har det. jätteintressantellerhur. nej, nu ska jag sluta vara tråkig och försöka få tag på Maddebabe. Jag saknar henne otroligt jävla mycket. Jag saknar Ludde. somfan. Fick ett fint sms för några dagar sen. Blev så jävla glad. Käde att det ändå är något där ute som iallafall tänker på mig. pusspådig. Jag funderar även på att ta bort min bilddagbok. sjukt tråkigt. Tröttnat på det som fan. Men vi får se. Har även en stor jävla lust att flytta just nu. Asså, det är inte så att "jag måste komma bort ifrån allt" (fast det behöver jag) utan, jag vill bara kunna klara av att bo själv.
Jag är jävligt sugen på glass. Men jag blir bara arg varje gång jag äter glass. Jag börjar frysa som ett jävla as. (antagligen därför man ska äta glass på sommaren) men det är ju så jävla gott. Men jag får nöja mig med Polly och bring me the horizon. gott. bra. mysigt. fint. galet, måste få åka till göterborg nu känner jag. Men jag är sjukt jävla pank. Ingen ide att åka dit då. Vill ha pengar. Måste. Pappa får fan se till att komma hem. annars så får han ju inga julklappar. måste ju ha pengar. hahahahha, dum jag är nu. Men jag är lite småberoende av pengar. Jag kommer inte klara mig sen när jag flyttar... hahah, tönt. jag kan ju inte flytta nu. min ekonomi kommer ju bajsa. jag suger.men nu får jag sätta lite fart. så nu ska jag åka till trollhättan.

Inga kommentarer: