tisdag 15 december 2009

Ge mig en vinterdrog

Nu sitter jag här igen. Precis som alla andra tisdagar. Jag är trött och har det ganska tråkigt. Fast jag lyssnar på musik, det är min räddning. Musik, skönt. Gjorde en liten spellista nu, så just nu spelas Kent. Jag tycker det ska komma lite mer snö. Ser så fjantigt ut med snövita duttar lite överallt på gatan. Det ska ju vara täckt med snö. Då blir det fint. Då är det inte löjligt längre. Kollade lite på musikhjälpen förut. Man kan skänka pengar till barn som har malaria. Det är bra. 3 kr kostar ett test för att se om man har malaria och 5 kr kostar medicinen. Det är bra att det är så billigt. Eller för oss är det ju billigt. Dom kommer sända musikhjälpen ända tills på söndag. Tror det var på p3 det sändes. Kommer inte ihåg. Eller så kan man också gå in på musikhjälpen.se . Nu ska jag försöka äta lite frukost sen får vi se vad jag gör.

Inga kommentarer: