onsdag 25 november 2009

this beating heart is yours to break!

Precis kommit hem från dansen. Sista träningen innan uppvisningen. Eller ja, vi ska träna nästa vecka också. Men nu är dansen klar. Den är sjukt snygg. Så alla borde komma! Folkets hus 12 december boka biljetter innan. hihihihhi. Så nu har jag precis ätit och snart hoppar jag in i duschen. Men först ska jag bara lyssna på Adept en liten stund! Jag är sjukt jävla sugen på B&J, bajsfitta. Jag orkar inte gå ut nu! Jag har varit helt cp också. Eller inte jag, utan mina lungor. Jag får kramp hela tiden. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag orkar inte gå till läkaren IGEN. Jag är där hela tiden. Jag orkade inte vara kvar i skolan så därför gick jag hem lite tidigare. Jag tröstade mig med glass som tyvärr inte var B&j. Får se om jag kan fråga Pontuskorven om han kan köpa med sig lite! hihihihihihi, Min rygg värker. Blä. Men jag var riktigt duktig idag när vi körde styrketräning. hähääh. Bra jobbat Elwira. Du gjorde de du skulle göra. Brukar alltid släpa med arm hävningar och rumplyfta allt som vi gör, men idag gjorde jag inte det! Jag förtjänar fan en B&j. Varför får jag de aldrig då? Ingen är tillräckligt snäll mot mig. Annars så har alla varit cp mot mig idag. Varför? Neh, jag vet inte. Cpbajsbarnkukrooompisstooompis. Men nu hoppar jag in i duschen. Sen blire mysis med babe!

Inga kommentarer: