tisdag 24 november 2009

aldrig att dom kommer två

Det blev ingen skola för min del. Bara onödigt att åka dit om man inte har något att göra. Och jag köpte aldrig någon Ben & Jerry's heller. Dum jag är. Men nu är jag hos älskling. han är söt. På vägen hit så kom det upp en massa tankar och minnen. Bra men jobbiga minnen. Eller de är ju inte bra längre. Jag vill spy. Jag hade lovat mig själv att inte tänka på det. Och så såg jag det jävla tåget. FAN! Var jag verkligen tvungen att titta dit. Jag gråter snart igen. Fick verkligen kämpa för att hålla tillbaka tårarna på bussen. jävla pmsfittskit. Varför ska jag bli så jävla mesig för? Jag hatar det. Nu ska jag sluta tänka på det. Men jag kan ju slå vad om att jag inte kommer sova gott inatt. Som tur är ju att jag har Pontus här. Han kan trösta mig. bra! Nu ska vi iallfall dricka upp våra Power cow.

Inga kommentarer: