onsdag 25 november 2009

it was written in blood


Jag vet inte vad det är med mig. Dom senaste dagarna så har jag bara tänkt fel. Jag har börjat gråta igen. Men försöker dölja det lite bättre nu. Jag vet inte vem jag kan ringa. Som förstår. Som jag vet att den inte sviker. Men det finns ju ingen. Ingen jag kan prata med när just det här händer. Jag gråter nu med. Jag har en stor jävla klump i halsen. Älskling är påväg hit. Då blir de bättre. Hoppas jag. Varför ska jag tänka på en massa skit saker. Leta upp en massa grejer på internet som får mig att tänka på det jobbiga ännu mer. Varför är jag så jävla dum i huvudet för? Jag började må bra. Jag var glad. Eller var bra på att dölja det iallfall. Men nu så bara släpps allt. Eller mår jag så ovanligt dåligt pga pmsfittajsen? Antagligen. Det var ju flera månader sen jag mådde så här dåligt. Eller jag, 2 månader sen kanske. Mår lite bättre nu känner jag. Jag lyssnar på Bring me the horizon. Jag älskar det. Jag älskar dem. okej. Men jag tänker fortfarande på det. Men det är bra att musik finns. Mycket bra. Men ibland kan det suga också. Eller ja, det beror ju på vilken låt det är. Jag hatar pisslåtar som får mig att tänka på det dåliga. Men nu lyssnar jag inte på sån skit. Nu lyssnar jag på bra musik. Jävla babbelinlägg. Men det får ni leva med. Här får ni även en jätte snygg bild på mig.hahahahha, nej!

Inga kommentarer: