tisdag 24 november 2009

Såna chanser kommer en gång, bara

Vaknade för inte så längesen. Ledig idag. Eller egentligen inte. Jag har mediekunskapsprov som ska göras senare idag. Jag har inte pluggat. Jag vet inte varför. Och jag hade ett litet samtal med en lärare igår om att jag är borta ifrån skolan för mycket. Ursäkta, men jag orkar inte. Jag gör verkligen inte det. Jag har liksom tappat allt. Men det blir ju inte bättre att dra ut på det och sitta hemma och inte göra någonting alls. Jag kommer ju bara efter mer och mer. Och inte nog med det, vi ska ha något jävla matteprov på fredag om jag har fattat rätt. Det gör ju inte saken bättre. jävla deppinlägg detta blev då. Men de får man stå ut med. Och älskling försov sig idag. Jag hade ställt klockan på halv sju, jag väckte honom, eller ja försökte. Han mumlade och fortsatte sova. Så jag lät honom ligga kvar. han är bra på att kramas. Åter igen skolan då. Jag vet inte om jag ska åka till skolan eller inte. Jag har ju inte pluggat och jag kommer ju visa samma resultat som sist gång. Till och med sämre. Och jag hinner inte plugga nu. Jag får väl ta och köpa glass istället. För det är gott. Ben & Jerry's. Fan va bäst jag är. Nu ska jag iallafall duscha så får vi se vart jag hamnar sen.

Inga kommentarer: