måndag 23 november 2009

It's not me, it's you!

Nu sitter man i skolan och har mediekunskap. Tråkigt. Jag vill hem och sova och pussa på min älskling. Men den turken är fan ledig idag! Så de blir till och träffa han ikväll.
Som sagt så var jag och kollade på New moon igår. Den var sjukt bra. Fast sen när den var slut så började jag bara gap skratta, fattade inte varför. Knep. Och under filmen så var det en som började nysa, då skulle ju såklart jag börja skratta. Ovanligt? nej.
En sak som jag stör mig på är när folk säger att dom hatar något och så gör dom det själva. Jag kanske inte ska ta upp det här här, men de gör jag ändå, för jag är så sjukt trött på det. Jag förstår mig inte på mitt ex. Han säger att han är mycket lyckligare utan mig osv.. Men ändå kollar han på min bilddagbok. Skulle inte förvåna mig om han läste min blogg också. Men jag stör mig bara på det. Och själv så säger han att han hatar folk med gästlösenord. Va fan har inte han då? Okej, nu tänker ni säkert, ahmen varför skaffar inte du gästlösen då? Jag tänker inte sjunka så jävla lågt som han. Han är feg. Och det har han själv sagt.
Jag är sur idag, okej. Acceptera det. Men jag har faktiskt en anledning till att vara det. Och jag hatar skolan. En halvtimma kvar av lektionen. Jag kommer dö snart. Jag vill hem. Saknar Pontus.

Inga kommentarer: