tisdag 1 september 2009

nyttiga jag

Dagen har varit rätt lugn. Vaknade hos min bror. Käkade frukost för engång skull. Men de var gott. Efter att ha segat i soffan med min kusin i några timmar så träffade jag Mikaela som äntligen hade slutat för dagen! Gick till kvantum. Satte oss vid vattnet och pratade som vanligt. Sen bestämde vi oss för att åka hem eftersom att vi båda hade en engelska läxa tills imorgon. Jag är rätt dålig på engelska och jag har inte börjat med den än. Men ska börja skriva efter att jag lagat mat. Börjar med idrott på morgonen imorgon. Inte så jätte kul, men i har fan ett stor och nytt gym. Rätt coolt faktiskt. Och jag har börjat bli nyttig. Äter typ minst 2 frukter om dagen. Bra gjort Elwira. Känner att jag äntligen börjat komma någonstans med något. Jag har väl egentligen inte så mycket att skriva om just nu. Men i såna fall skriver jag mer senare! Men nu blir det mat! PUSS!

Inga kommentarer: