måndag 31 augusti 2009

musik produktion

Mitt huvud värker. Mitt knä gör också ont. Jag blöder i munnen. Mitt hår e trassligt. Jag mår inte bra. Verkligen inte. Jag orkar inte. Jag skiter i allt folk nu. Okej. Skiter i alla. Säg vad ni vill. Jag kanske inte lyssnar. Och jag orkar inte vara deppig. Så nu skiter jag i allt och börjar om på nytt.
Skolan var rätt okej. Jag är väldigt nöjd med mitt val! Vi fick lära oss lite idag om att producera eller vad de nu heter. De var ganska roligt. Annars har jag varit ganska trött hela dagen. Jag gick och la mig ganska sent eftersom att en uppstast skulle vara inne idag, och jag var helt tom i huvudet. Jag visste verkligen inte vad jag skulle skriva. Man skulle skriva 2 sidor. Jag skrev, ehmm... 1 sida! hahaha! bra första intryck, och speciellt första läxan jag får. Menmen, nu ska jag börja med engelskan. Så får vi se om jag skriver mer senare!

PUSS :*

Inga kommentarer: