tisdag 1 september 2009

duktig flicka

Äntligen klar med engelskan. Trodde jag skulle få hålla på föralltid. Men nu är det gjort! Jag tycker det är rätt fantastiskt. I högstadiet gjorde jag inte en enda läxa. Nu har jag fan gjort alla vi har fått. Känner mig rätt duktig när det gäller det också! Lagat mat är också något jag gjorde för inte så länge sen som jag skrev innan. Laga mat är rätt kul. Men jag är för lat för att orka göra nåt. Så brukar ju mest bli att bara värma något. Men nu så stog jag verkligen o lagade mat. Jag stog vid spisen och kände mig riktigt duktig. Eftersom att jag har gjort framsteg så borde jag få en chai latte av någon. Men nu är klockan alldeles för mycket. Jag är ju inte direkt någon morgon människa så det är väl bäst att jag går och lägger mig nu. God natt sötisar<3

Inga kommentarer: