onsdag 2 september 2009

problemiano?


Ännu en dag i skolan är avklarad. Så just nu sitter jag mest här och lyssnar på herbrightskies. Och funderar över hur jag ska göra med min dataläxa. Seriöst. Jag kan verkligen INGENTING om datorer. Vi ska förklara vad som händer om man trycker på en knapp på tangentbordet. WOHO! Och vi måste använda konstiga svåra ord. Jag är verkligen jätte seg. Men jag ska prata med Stefan eller vad han nu heter. Jag är seriöst värdelös. Typ alla kunde en massa om allt. Eller det kanske inte är så konstigt eftersom att vi har "slått oss ihop" med spelutvecklarna. Dom kan ju typ allt? Jag kan ingenting. Och något annat som också är störande är att våran matsal ligger sjuuuukt långt bort. Om man har 40 minuters lunchrast hinner man inte äta. Och de blir typ aldrig? Jag tog iallafall med mig mat till skolan idag för jag orkade verkligen inte stressa i mig maten. Och jag kommer nog fortsätta med att ta med mig! För sen så är de för mycket folk i matsalen. Det är ju inte bara min skola som äter där utan några andra också. bläää.. Min överläpp gör ont och jag vet inte varför. Min nacke gör också ont. Jag har ont överallt! jag vet. Annars så hade vi idrott idag. Vi gjorde väl inte så mycket. Vi provade en massa maskiner. Tror det kommer bli bättre än på huvudnäs. Eller nej. Det BLIR BÄTTRE än på huvudnäs. Det kan jag lova. Och dom hatar iallafall inte mig. Vilket är skönt. Nu ska jag äta även fast jag precis tog en macka men. Ändå. Behöver äta.

Inga kommentarer: