fredag 7 augusti 2009

Live your life

Jag känner mig helt jävla off, jag vet inte vad som händer längre. Är det jag eller du? Eller är det kanske ni? Vad vet jag. Mitt förvirrande eller vad man nu ska kalla det för, börjar även göra så jag inte riktigt vet vilka jag ska lita på. Jag vet inte vilka jag verkligen kan prata med, antagligen så är det ingen. Eller? Jag kanske har varit rätt negativ och så den senaste tiden, men allt är bara ett jävla helvete. Hela världen är ett rent jävla helvete! Jag gråter hela tiden nu med. Jag orkar inte gråta. Och jag orkar inte förklara varför hela tiden. Kan jag inte bara få tänka lite? Jag tycker bara allt är jobbigt just nu. Och ni som säger att ni "bryr er" kom inte med något ännu mer depprimerande (stavning?) det blir bara bättre ifall ni försöker göra mig på bättre humör istället för att vi ska sitta och prata. För jag litar inte på många just nu. Och de blir ju inte bättre av att det snart är skola. Jag har aldrig någonsin varit så jävla skoltrött som jag har varit de senaste året. Jag bara vill inte vill inte vill inte. Jag tycker de är så jävla tråkigt och jobbigt och jag vet inte vad. Jag vill verkligen inte. Men vad händer sen efter skolan? Jobb? Eller kommer jag ens få något jobb? Kommer jag orka göra någonting med mitt liv överhuvudtaget? Jag har en stark känsla över att mitt liv inte kommer att " lyckas" eller hur man nu ska säga. Jag kommer inte komma någonvart. Jag har tappat hoppet när det gäller allt och alla. Som "alltid" behövde jag få skriva av mig lite.

Inga kommentarer: