onsdag 5 augusti 2009

en person som jag inte känner längre

Har ju då inte kunnat skriva här eller kunnat vara ute på någon annan sida överhuvudtaget, för min dator har inte funkat uppe i husvagnen. Annars är jag skit arg, eller mest besviken. Jag vill bara gråta,skrika, slå! Men de hjälper inte. Jag fattar inte vad som har hänt. Det är som om någon har sagt till dig att du måste göra det här "annars dör du" eller nåt. De känns som om du är en ny person. En person som inte verkar bry sig om mig längre. Som verkar tycka att jag inte betyder ett skit. Jag fattar inte vad som har hänt. Och om de e jag som har gjort nåt så får jag bara en "utskällning" förlåt för att jag frågar. Vi sa ju att vi skulle bli bättre på att prata ut om saker, men de går ju fan inte när du aldrig hör av dig, och då menar jag verkligen ALDRIG. Jag har flera gånger sagt till mig sjävl att jag inte ska höra av mig till dig förrens du har gjort de. Men jag kan inte hålla mig, Jag kan inte sluta tänka på dig. Du verkar inte bry dig om mig överhuvudtaget. Och du verkar ju inte direkt tänka på mig heller. Det känns som om du har blivit någon ny. Jag känner inte dig längre. Och jag tror inte du gör det heller. Men du ska veta att jag alltid kommer att älska dig.

Inga kommentarer: