måndag 10 augusti 2009

life is hard

Man förväntar sig att alla människor ska göra en massa saker och tänker inte på att man kanske själv ska tänka på vad man gör. Eller kanske på vad man inte gör. För det är många som säger, Åh det är aldrig någon som hör av sig! Men gör man det själv då? Man kanske räknar med att man har gjort det två gånger men räcker det? Jag tycker att vi ska sluta ha för stora förhoppningar när de gäller andra människor. Jag kan ju säga att jag inte har hört av mig till speciellt många, eller så har jag varit seg på att svara på sms (vilket jag annars aldrig brukar vara) men jag har inte orkat. Har inte orkat med någon. Så förlåt för det. Men jag ska bli lite mer social jag lovar! Och jag stör mig även på folk som säger att vi måste ses snart och så bestämmer vi en dag men så blir de aldrig av. Jag hatar de. För då sitter man ju väntar. Och sen så blir det inget. De är jobbigt. Allt är jobbigt. Och sen så är de skola snart. Och jag har fortfarande inte bestämmt mig. Visst är jag smart? Men mammsen ska ringa en massa folk så får vi se hur det blir! Men det är jobbigt för jag ändrar mig hela tiden. Men en sak som jag är glad över det är att att jag snart ska få se bmth igen, och manson igen!!! GLADGLADGLAD!!! Men nu är jag trött så jag ska väl sova och så får vi se vad som händer imorgon! PUSS :*

Inga kommentarer: