måndag 10 augusti 2009

...äsch!

Ja, vad ska man säga. typ en vecka kvar innan skolan börjar. Och jag vet fortfarande inte vilken linje jag ska gå! Design eller musik. Men jag börjar bli intresserad av musikproduktion nu också. Var ganska låga poäng där. Och mamma ska ringa och se om det finns någon plats kvar. För i såna fall ska jag gå de. Men om det inte finns platser kvar så vet jag inte. Jag känner att det lutar mer åt musik. Fan börjar få lite panik nu typ. Störande. Jag vill så jävla gärna att de ska finnas platser kvar på musikproduktion! Och då slipper jag även vänersborg ett litet tag! Nu vill jag iallafall slappna av dom sista lovdagarna eller vad man nu ska kalla dom för! Känner att detta inte blev nå lång text eller så. Men har inte så mycket att skriva. Får se om jag kommer på nåt senare eller imorgon.

Inga kommentarer: