torsdag 4 december 2008

snart lov & en massa prov!

Äntligen hemma!
Blir så trött om dagarna nuförtiden. Men vet inte riktigt vad de e!
Efter att ha tagit en varm dusch & ätit så sitter jag här, fast jag egentligen inte borde göra de.
Varför har man alla prov dom 2 sista veckorna innan lovet? de e alltid så, o sjukt jobbigt!
& projektet ja! hmm... går ju inte bäst där alltså men bättre än innan!
fick även godkänt på nationella i engelska,! o:
:DDDDD
hade ju inte övat på nåt sätt o + att jag gar ig i engelska,!
så nu hoppas jag verkligen att jag fixar de riktiga provet!
mkt utropstecken här ser jag, men what ever, x>

ÅÅÅh!,
Nu kom min mamma med chokladcreme,!
så jää***ävla gott! x>
kör även sanning lr konka på msn med Emelie!, höhö xP
sjuka frågor,.


Fatta att de snart e JUL! ooo:
moahahaha, jag ska vara tomten iår! x''D
Vettefan hur de kommer gå men kul kommer de nog bli! xD
min syster kommer ju iaf gapskratta åt mejj.

Augusta blev lucia på skolan! (((:
Fast de verkar som om hon kommer skita i de så nån annan får vara de ist.
menmen, ((:
o sen så ska man ju även sjunga på julkonserten,.Kul men dålig låt!
& dom jag ska sjunga med verkar inte vara så pepp på de, så jag vet inte hur de kommer att gå!


Nu ska jag plugga, litteratur, o en massa sånt, så

P U S S ! :*

Inga kommentarer: