måndag 8 december 2008

mys lr kanske inte?

Usch,!
nu orkar jag inte med dom härna medicinerna längre ._.
jag trodde jag skulle dö efter gympan, !
Smakar skit oxå! o sen så glömmer jag ta dom o fyvgböbvkdugöv
dampdampdampdampdamp..!


men te är gott!
o mysigt specielt när de är höst/vinter :*


Jag får ingen luft. Jag kvävs av tomheten. Det finns inget att göra. Allt hopp har dött. En gång ville jag komma bort, jag ville kunna andas igen. Men det spelar ingen roll längre. All min ork är slut. Snaran runt min hals dras hela tiden åt. En gång trodde jag att det skulle få ett slut. Jag hade fel. Jag önskar ibland att det inte var den enda saken jag hade fel i. Jag önskar ibland att jag kunde ändra på det som redan skett. Men det är omöjligt. Precis som allt annat.

Jag vet inte vad jag ska tycka,tänka lr tro längre!
du lurar mejj..
du leker med mejj!
sluta! för jag går på de
men ändå verkar de som om du bryr dej om mejj.
hjälp mejj
förklara för mejj
vad e de som e så jävla svårt o säga?
de e nåt du döljer för mejj.!

förlåt för alla gånger som jag har öppnat min käft,. Skulle inte ha sagt nåt. Allt var bara ett misstag. Ett misstag som jag verkligen ångrar. Hjälp mejj härifrån. Du håller fast mejj. Släpp mejj. Jag vill inte mer. Snälla gå vidare.
För de har iaf jag gjort...


Ååh!
julklappshandeln e igång,

men jag vet inte vad jag ska köpa till alla människor! (((x vad vill ni ha? x>


hihi, o sen så vill jag tacka mina snyggingar för lördagskvällen :*
kul med trummisens miner i kid down, (härliga bilder) xD

phett kul juuh,! apgrimascher (stavning?) juuh! ;DDD
pizza käkandet var även ett + , jag o Anna vräkte i oss en massa god pizza o cola, men så gåre när man e lite små hungrig
PUSSPÅERUNDERBARINGAR! :*

1 kommentar:

lelove sa...

Elwira prata med mig?