tisdag 2 december 2008

prov e blääh!





Måste bara börja med att tacka allt härligt folk i gbg! :*
de var sjukt kul! :DDD


__________________________________________________

Jag fattar inte hur folk tänker.
När man försöker o gör sitt bästa, o äntligen fått lite stöd! Så kommer en massa människor o "trycker ner" en!
Va faa**N har jag gjort dejj!?
ingenting! o:
usch! ._.

*
Den här veckan har jag typ, 6-7 prov.
YAAAY! ._.
så jag ska väl egentligen inte sitta framför datorn, men jag kände att jag behövde komma bort ifrån böckerna nu ett tag.
ska på SYV- samtal imorrn oxå,
o jag har en massa o fråga om, eller iaf hade..
O sen så vill inte flygvärdinnan (franska läraren) att jag ska gå på de samtalet. ^o) ( ska alltså ha franska när de e samtla) blöööuh!
+ att jag har 3 franska prov o göra på 2 dagar ._.




Som sagt så måste jag åka o klippa mejj. Men jag vet inte vem som e bra på just de jag vill ha! Och sen så ska jag även ha i en till färg i håret men jag vet verkligen inte vilken, har funderat på rosa. men... jag vet inte.
förslag? (A)



____________________________________

Mattias Jansson
Älskling, jag saknar dejj, riktigt mkt!
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dejj.
Du e så jävla mkt, du är allting för mejj <33
Älskar dejj så jävla mkt så jag tror jag spricker snart!
Alltid du och jag.
. Din Elwira <3



Kolla min bilddagbok oxå! :DDD
xiAMBATMAN
höhö ;>


Men nu ska tvätta bort mitt smink o sedan sova!


P U S S & G O D N A T T ! :*

Inga kommentarer: