måndag 25 juli 2011

Someone like you

Det är allt för tidigt att prata om. Att tänka på. Men mår ju faktiskt lite bättre. Andra tankar som inte är så positiva försvinner ju. Jag hoppas verkligen det blir bra nu med detta! :)
-Annars då? Jag är sjuuuukt trött. Var party ute på landet. Firade en kompis och hennes pojkvän som fyller år nu om några dagar. Var verkligen jättekul även fast när man sedan skulle gå och lägga sig så kände man sig som en inlaggd sill som Amanda sa. hahaha! Men mysigt var det i alla fall ;) Tänkte lägga upp lite bilder. Men min dator har knappt nå plats för fler bilder. Så måste rensa den och lägga sådant som jag vill spara på (vad det nu heter-hårddisken). Men hittar ju inte sladden. Självklart. Är för trött för att leta också. Äsch, får fortsätta sjunga med i min awesome spellista och tänka på fina saker! ;)

Inga kommentarer: