måndag 18 juli 2011

Måste hitta tillbaks till mitt liv igen

Jag funderar på att göra en ny blogg. Typ på devote eller liknande. En kanske lite mer seriös blogg. Men jag vet inte. Ska snart utomlands och kommer inte bli så mycket uppdatering då kanske. I helgen vart det ju fallens. Har varit den sjukaste helgen någonsin. Och då menar jag inte på ett bra sätt. Men jag lever. I morgon ska jag till Göteborg och onsdag ska jag nog till buspojken. Får ju passa på att ses innan jag åker. 2 veckor utan honom kommer bli jobbigt. Men jag är jävligt glad över att jag åker bort i år igen. Nästa år stannar jag nog lite längre då jag fått ärva ett hus i Bosnien. Alla krig och skitsnack som finns här omkring mig är för mycket. Fattar inte varför folk inte kan stå upp för sig själva. Äsch, nu blir det te och en film så jag somnar någon gång.

Inga kommentarer: