tisdag 11 maj 2010

svart

Jag och mitt illamående. Jag förstår mig inte på det här. Jag mår illa hela jävla tiden, och jag är fruktansvärt trött på det. Fast just nu är jag bara hungrig och trött. Fast varje gång jag är hungrig och ska äta så går det inte. Jag vill bara spy upp all mat. Mysig min blogg börjar bli, jag vet. Men, jag har inte haft någon bra dag eller vecka. Så jag bara längtar till skolan är över och sommarlovet kan börja. Imorgon är det nationella i matte. Och sen så kommer min klass åka på rättegång. Så det blir mycket sitta stilla, och vara tyst. Fuck. Inte min grej, förutom nu då. För nu orkar jag inte prata med någon. Fast det finns ju inte direkt någon att prata med här just nu. Sikket liv jag har. Men nu ska jag göra det som jag längtat efter. Lägga mig ner i min osköna säng!

Inga kommentarer: