fredag 14 maj 2010

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen

Denna lång helgen blir inte riktigt som planerat. Så vem vet vad jag hittar på de senaste dagarna. Igår köpte jag och Mikaela den nya b&j smaken. Och den var riktigt jävla god! Jag som inte alls tycker om nötter, tyckte den var riktigt god! Senare på dagen så bestämde vi oss för att åka upp till min husvagn och stanna där över natten. Det var riktigt fint väder, och god frukost blev det också. En blöt promenad ner till bryggan och stranden blev det med. Och jag har faktiskt fått lite färg ;) . Men nu är jag helt slut och vill bara gå och lägga mig, även fast klockan bara är halv åtta! Sitter här och lyssna på Broder Daniel så blir lite sugen på att kolla på Fucking Åmål. Så jag tror det bli film mys nu.

Inga kommentarer: