måndag 8 mars 2010

for a cup of coffee and an overdose

Jag är hemma och har ätit färdig, gått ut på en liten promenad med vovven och handlat. Så nu ska jag ta mig en varm choklad och krypa ner under täcket. Filmen i lördags var underbart bra. Och 3D var läskigt. Jag hoppade till och blundade flera gånger. hihi. Jag tog kort på bussen hem i 3D glasögonen, men jag ser otoligt trött och lite små drogad ut. Men vem vet, jag kanske lägger upp den någon dag iallafall. Skulle även vilja se Avatar i 3D. Något jag såg på tvn för inte så längesen var att de håller på att göra så att man kan kolla på film i 3D hemma. Intressant! Då skulle jag nog kollat på film varje dag. Fast.. om man kollar på 3D filmer varje dag så är det inte lika speciellt. Vilket är synd. Men då skulle säker någon komma på något ännu häftigare. En helt okej dag i skolan idag även fast jag försov mig lite. Men de som är jävligt skönt just nu är att jag är ledig imorgon och på onsdag. Dvs, att denna dagen är som en fredag! Jag gillare.

Inga kommentarer: