onsdag 6 januari 2010

jag är finare, jag lovar

Jag ska inte. nej. Men jag måste spy. verkligen. Efter de jag fått se nu. Hur fan kan man vara så jävla falsk? hahahahaha. Jag ska inte behöva må dåligt över det, men jag gör det ändå. Och jag vet fan inte varför. Jag ska sluta tänka på det. NU! måste lyssna på musik. annars dör jag. jävla fittdator. varför ska du vara så jävla seg för??? MÅSTE HÖRA BRA MUSIK NUUU!! En sak vet jag iallafall. Jag kommer aldrig mer prata med dig. Jag kan inte. Och varför skulle jag göra det? hahah, hela du är bara fejk. äntligen. Nu är musiken igång. Skola imorgon. Jag längtar nästan. Då tänker man bara på det. typ? eller fan, flummigt det blev. Fast jag kommer säkert sitta där. På den jävla stolen, tänka på annat och känna en stor fet jävla klump i halsen, känna tårarna i mina ögon. FAN, JAG VILL INTE BLI DEPPIRIMERAD IGEN. Va fan ska jag bli det för? jag hatar dig. hatardighatardighatardighatardig.

Inga kommentarer: