torsdag 3 december 2009

we would climb our way to heaven and bring him home again

Sitter i skolan och har musikproduktion. Ska göra klart technolåten idag, men jag orkar inte. Allt har fan raderats. Så var det sist gång med. Allt försvann så jag fick börja om igen. Samma sak idag med. Jag orkar inte göra om allt. Det är jobbigt och vi ska ha redovisning idag. bläää. Så nu sitter jag och lyssnar på bmth som vanligt. Det är det ända som gör så att jag inte får cpdamp just nu. Och älskling är sjuk. Jobbigt. Saknar honom. Vill träffa honom nu. Han får inte vara sjuk.
Jag kom på en sak igår. Förr, eller ja för några månader sen då jag grät hela tiden det har kommit tillbaka, men bara när jag är ensam. Jag klarar inte av att vara ensam. Jag måste ha någon nära mig hela tiden. Så fort jag är ensam tänker jag på det dåliga. Fattar inte varför. Det gör ju bara så jag blir ledsen. Orkar inte vara ledsen hela tiden. bajs på allt. Ska ha myshelg med Mikaela. Vi ska dricka chailatte & äta pepparkakor. Jag kommer inte vara ledsen då. Det är bra. Men nu vill jag bara åka hem. Orkar inte vara i skolan. Orkar fan inte sitta framför datorn i tre jävla timmar. Vill börja spela in i studio. Då blir det kul! Jag hoppas inte jag gråter ikväll, jag vill inte. Jag orkar inte. snälla...

Inga kommentarer: