tisdag 1 december 2009

I'll turn your promises into lies

Tisdag och jag är ledig som vanligt. Sitter och bläddrar i okej som jag fick för bara någon timma sen. hehehehh tönt. ja, men lev med det. Har tänt lite ljus och precis druckit upp kaffet jag fick utav mamma. Hon är snäll. Jag förstår inte hur hon står ut med mig. Jag bara skiter i allt men ändå är hon på skit bra humör. konstigt. Jag tror hon lurar på nåt. hmm. nu blir jag rädd. hon kanske ska kasta ut mig? nej, hon är ju världens snällaste mamma. Varför skulle hon göra det? hahah, löjlig jag är. Jag lyssnar även på mina älskade Bring me the horizon. De är bra. Sjukt bra. Och jag är äckligt shoppingsugen. Typ ha på sig världens största mössa, en skön halsduk mysiga vantar, dricka chailatte, och bara hitta en massa fina grejer. Fast jag har ju tyvärr inte pengar för det just nu. Julklappar ska ju köpas och jag kommer väl antagligen inte få några pengar denna månaden. Min lärare har ringt hem och sagt att hon kommer ringa till csn osv.. kul. jaja, dem pengarna hade ju ändå gått till julklappar. heheheheh, men nu får ni inga! busigt. Nej, jag måste bättra mig. Men jag gillar inte skolan. Den är bajs. allt är bajs. blää. Men min räddning för dagen är musiken. Och förhoppningsvis kommer Pontus sen. En sak som jag stör mig på är att när jag inte har några pengar så hittar jag så jävla mycket jag vill köpa. Men när jag väl har pengar så blir jag så jävla kräsen. Det är jobbigt. Eller det kanske är bra. Men jag hittar ju aldrig något längre, dvs när jag har pengar. hahahah, fluminlägg. Jag ska nog sluta med sådana inlägg. Och förlåt för mitt deppande. Jag försöker fixa det. Jag lovar.

Inga kommentarer: