tisdag 18 augusti 2009

LBS

Imorgon gäller det. I morgon träffar jag alla som ska börja i min klass. I morgon kommer jag snurra runt i en ny skola. I morgon börjar jag fan på gymnasiet. Om ni inte redan visste det så ska jag gå musik produktion. Ser fram emot det. Men jag är fan mer nervös än vad jag trodde att jag skulle vara. Jag känner verkligen inte någon. Eller jo, Mikaela men hon ska ju gå media. Och jag hoppas de blir ett bra schema. Och framför allt en bra klass. Orkar inte med en massa äckelmänniskor som tror att dom är bäst på allt hela tiden. Och jag måste tyvärr gå upp tidigt imorgon så jag får väl stänga av min älskade snart. Annars så har jag och M varit på H-näs idag. Det var väl okej. Men de e sjukt dött där nu. Dom har typ satt upp staket och de var tyst överallt. Man märker att vi "nior" har slutat. Annars så var de väl kul att få träffa mina babes igen! Och jag hoppas vi träffas snart igen. Jag känner mig rätt duktig också. För jag har faktiskt köpt en kalender och skrivblock. Men jag kan ju lova att jag kommer tappa bort kalendern efter bara några dagar. Men jag ska försöka hålla koll på allt. Jag kommer ju vara rätt trött och förvirrad efter imformationen osv imorgon. Antagligen kommer vi få 1000 papper, som man alltid brukar få. Och så kommer dom tjöta om en massa som man sedan glömmer bort. Jag har en känsla av att det inte kommer gå så bra imorgon.Men annars så ska jag klippa mig på torsdag! Om jag inte slutar allt försent. Men de ska bli skönt att få bort allt de sletna. Och jag har även varit ovanligt kramsjuk idag. Jobbigtjobbigt! Men nu får jag väl ta och käka för jag känner att min mage är lite tom. Sen får jag väl gå och lägga mig! PUSS!

Inga kommentarer: