torsdag 20 augusti 2009

första dagen

Fick gå upp tidigt imorses. Jobbigt men tyvärr så är det ju ett måste. Vi började klockan 10. Jag o M var liiiiite tidiga. Vi gick in och satte oss ner i en soffa o bara började gapskratta. Men vi fattade inte vad vi skrattade åt. Sen när klockan var 10 skulle alla gå in i "aulan" som var ett klassrum typ. De var knäpptyst. Läskigt tyst. Efter ett tag gick jag iväg med min klass. Pratade. Ritade. (HAHA). Gick runt och kollade på en massa klass rum o musik/film och foto studios. Kul, och fint var det! I klassen var de 10 killar och 4 tjejer tror jag. Tyvärr ingen ifrån vänersborg. Förutom jag då, men jag hoppas de kommer bli bra. Lärarna verkar vara skit bra. Lokalerna är ju nya så det är ju ochså. Så nu ska vi väl mest bara lära känna klassen. Jag blev typ väldigt glad när vi gick runt och kollade, för jag kunde verkligen se mig själv sitta i studion o plinga en sång. Men imorgon blir det brännboll tyvärr. Jag hatar det. Jag kan varken springa eller slå. Men sen blir det fika. Och det ser jag nog mest fram emot! haha. När vi slutade för dagen åkte jag och M in till lilla lilla vänersborg och satte oss för att äta. Riktigt gott var det. Men jag tror jag åt lite för mycket. Sen gick M hem och jag mötte R. Vi gick ner till vattnet. Pratade. Mötte M. Pratade. Sen åkte M hem igen. Jag o R pratade ännu mer. Sen åt vi. (igen) Så de var väl en okej skolstart fast än jag var sjukt äckligt nervös. Och de var skönt att få prata med R. Allt bara snurrar runt i huvudet på mig just nu. Men nu måste jag sova. För jag ska ju till skolan imorgon igen! GODNATT! :*

Inga kommentarer: