onsdag 10 december 2008

Sjuk

Så var man sjuk igen.
Hatar't!
O folk som säger att man skolkar när man e sjuk, HERREGUD! ni e väl också sjuka nån gång lr? o: ring mejj ifall ni inte tror på mejj, för jag kan nästan inte prata & jag har ingen lust att åka till skolan imorrn om jag blir bättre, men jag måste! ._.
Jag fattar inte, du har slutat prata med mejj, du smsar inte , du ringer mejj inte, du svarar aldrig när jag ringer,. Vad e de som har hänt? jag kanske inte kan hjälpa dejj, men jag kanske kan få dejj att må lite bättre. o nu verkar de som om du har bytt nummer eller nåt. Du kanske e död? Men som vanligt så vet ju inte jag de! Jag måste få veta varför du gör så här! Du sa ju att ingen kommer kunna skilja oss åt, att de alltid skulle vara vi osv.. men va fan! du vill ju inte prata med mejj! så snälla förklara för mejj, vad e de jag har gjort!?
-Jag älskar dejj <3
Äsch!
Nu får jag väl gå o ta en kopp te lr nåt.! ._.
P U S S ! :*

Inga kommentarer: