torsdag 11 december 2008

LONDON nästa?

Sjuk idag igen dårå!
Sitter o kollar i ELLE som nyss kom,. & antagligen har mamma börja preminuera (stavning?) på den tidningen åt mejj,! ((: de var snällt! :* Jag har sån lust att åka till London eller Paris! & om de går bra för mejj i skolan så kanske jag får åka to tha London, o jag längtar! herregud!, ska shoppa för alla mina pengar, o ja! jag ska bli bättre i skolan, jag har även blivit bättre i skolan,! o de e ju bra, ! :DDD
Åååh, jag kan inte sluta tänka på London!
londonlondonlondonlondonlondon
hihih, måste köpa julklappar oxå, o jag har ingen aning om vad jag ska köpa, för jag vet inte vad alla vill ha. menmen ((: får la hitta på nåt sj, o så får Matilda (om hon nu kan) hjälpa mejj!
& jag behöver en ny väska! & nya skor,! massor av skor, har tröttnat på alla mina gamla knepia skor.! & min mammi ska be min moster att köpa ett par rosa leopardstrumpbyxor till mej!, tacktacktacktack, ifall du hittar nåra! ((: alla säger att de finns på shock, men jag har inte hittat nåra där, men jag får fortsätta leta ifall min moster inte hittar nåra!
men nu ska jag fortsätta med mitt te drickande, o allt annat,
P U S S! :*

Inga kommentarer: