lördag 30 juli 2011

Oh, take me back to the start

Hade världens mysigaste kväll igår. Vi hade ostprovning och drack gott vin. Jag som har svårt för att dricka vin tyckte faktiskt att det var gott för en gångskull. Fast ett stort minus var ju de att så fort jag skulle säga någonting hostade jag som en galning. Så det kom inte mycket ifrån mig igår. Men jag hade det jättemysigt ändå! Så idag tar jag det lugnt. Även fast det är lördag så orkar jag faktiskt inte göra någonting. Måste ju se till att bli frisk innan jag åker till Serbien. Men nästa helg, då kör vi ;) Skrev även ett jättelångt inlägg igår men det försvann. Blev arg och sket i det. Får hoppas på att jag mår bättre i morgon så att jag kan gå ut. Har ju varit underbart väder som jag inte kunnat utnyttja :( Men nu ska jag se vidare på en film som går på televisionen. CIAO!

Inga kommentarer: