lördag 18 juni 2011

Je ne regrette rien

Jag gör ingenting. Idag gör jag ingenting. Fast natten var ju underbar och jag vaknade på rätt ställe. Hahahha ;) Nej men jag fattar faktiskt inte varför jag har kvar denna blogg. Fast egentligen så har jag den för att kunna skriva av mig. Men jag kan ju inte riktigt skriva av mig för vissa som läser denna bloggen gillar jag lite mindre än vissa andra. Fast som jag kanske skrivit tidigare så har jag en tumblr. Där lägger jag upp bilder på känslor, mina tankar, inspiration, på mig, på andra. På mycket. Vissa bilder är så jävla bra. Som denna bilden här under. Så jävla... Hmm.. jag vet inte. Sann kanske? Antingen så fortsätter jag att klicka runt på bra bilder eller så går jag och lägger mig för jag är trött.. Men vi får se, man vet ju aldrig med mig..

Inga kommentarer: