tisdag 12 april 2011

show me the world that's inside your head


Igår var jag på strålande humör! Idag har jag kanske inte varit lika pigg. Men glad har jag i alla fall varit, fram tills nu då. Det finns en människa som jag verkligen inte vill veta av som har mer eller mindre förföljt mig genom hela mitt liv. Jag blir så arg för denna personen startar rykten och ljuger om allt och ingenting. Jag kan säga att det är en tjej och hon har förstört mycket mellan mig och mina vänner. Till och med familj. Nu kom även en till sak hon ska "beslagta" som är "mitt". Hon kommer få ett rent jävla helvete ifall hon gör mig illa. Och det kan jag lova. Nu ska jag i allafall göra mig iordning för jag ska till buspojken idag igen. Han kommer förhoppningsvis göra mig på bättre humör. PUSS!

Inga kommentarer: