torsdag 21 april 2011

No, I don't remember



Kom precis hem ifrån Trollhättepojken. Eller precis och precis för typ en timma sen. Trodde jag hade blivit lite brun, men när jag kom till honom igår så var jag lika blek som alltid. Jävla dum. Men jag kan ju försvara mig med att jag inte solar solarium. Hahaha, men liiite färg har jag i allafall fått. Har tyvärr ingen grundfärg eller någonting från förra sommaren så tar lite längre tid nu. Inte lika kul kanske, menmen. Sitter och sniffar på min hand som luktar as gott. Av alla jävla ställen så sätter sig lukten där. Fast lätt att gå och lukta på ;) Tyvärr så har jag sovit jättedåligt inatt så egentligen borde jag väl vila i en timma eller två. Men det gör jag sen... Eller nåt. Fast ska snart iväg för att käka lunch. Och denna förmiddag är det Anna Ternheim som sveper ut ur mina högtalare.

Inga kommentarer: