onsdag 30 mars 2011

so boy come closer if you wanna see some more of this

Älskar att borra ner mig i din famn och pilla med dina fingrar. Jag har totalförstört mina naglar idag så jag kommer inte kunna killa på min finas rygg eller lår på några dagar. blöhö :c Hoppas han överlever detta för några dagar. Vaknade upp med världens sämsta humör. Han skrattade bara åt mig och tyckte att jag var söt. Men han lät så jävla duktig idag med. Orkade inte höra det. Ville att han skulle säga: Kan inte du och jag bara stanna kvar under täcket idag och bara mysa. Men nehe. Kurs och skola är mycket viktigare... Mina lärare blir så glada när jag sover hos honom för jag åker alltid till skolan för han går ju på en kurs osv... = Vi går upp tillsammans och allt blir mycket lättare och jag kommer iväg till skolan för en gångskull. Men idag vart det inte så. Idag ville jag bara försvinna. Nu ska jag sova. Goden natten, så får vi hoppas på att jag är lite gladare i morgon. PUSS!


Den här bilden är inte så där jätte ny! Det ser man nog på mobilen ;)

Inga kommentarer: