söndag 13 mars 2011

Just a dream

Min pojk åkte precis hem och nu sitter jag här helt ensam och fryser. Synd om mig. Det är alltid synd om mig... hehe.. Denna helgen har varit mysig men väldigt känslig. Vet inte varför. Men är man osäker på sig själv så litar man väl kanske inte på så många. Jag hatar när jag är känslig och blir irriterad över småsaker, jag hatar det verkligen. Blir så förbannat arg på mig själv. Från och med idag ska jag sluta tänka så jävla mycket. Kommer ihåg sist det var så. Det var nog en utav den bästa perioden av mitt korta liv. Jag hatar när jag är orolig. Jag säger dumma saker. Jag vill inte säga dumma saker. För det är ju bara dumt. Denna söndags efter middag blir väl förhoppningsvis lugn. Ska kanske baka lite senare med en fin gammal vän. Men just nu vill jag nog mest bara ta det lugn och inte tänka. Lyssnar lite på musik och kanske fortsätter på novellen om frihet som jag håller på med. Men vem vet!?

Inga kommentarer: