måndag 7 mars 2011

2011-03-07

Alla dessa sjukdommar.. Min mor fick sjukanmäla mig idag igen. Vad händer med mig och min kropp egentligen? Går runt och har ont hela tiden. Synd om mig, ja jag vet. Sen så har jag inga pengar på mobilen så jag kan ju inte få tag på någon. Datorn är jag rätt trött på, så ja. Jag får väl ligga i min tråkiga säng helt ensam dårå! Men imorgon ska jag till min fina. Om jag nu orkar. Vilket jag hoppas. Fick ringa akut till min pappa inatt om att jag behövde åka hem. Orkar inte vara hos någon annan när jag mår dåligt. Så jag fick sova ensam inatt :( Gud vad patetisk jag låter, men han är så fin! Nu ska jag iallafall fortsätta dricka min underbart goda nypressade lemonad och tycka synd om mig själv. HEJ!

Som ni kanske ser så har jag snelugg idag. Längesedan faktiskt!




Inga kommentarer: