fredag 25 februari 2011

När du är förälskad reagerar hjärnan på samma sätt som om du tagit kokain

Jobbigt läge liksom! Kollar på Fucking Åmål just nu och väntar på att klockan ska bli mer. Jag är så dum! Jag tog av mig min piercing för ah, den är typ för lång och det var jobbigt o ha den i just då vid den tidpunkten you know ;) och nu är den borta! Va fan!? jag kommer ihåg vart jag la den. Min fina såg när jag la ifrån mig den och jag har fan letat överallt nu känns det som. Synd om mig! Så nu går jag runt med ett fult jävla hål i läppen. Har heller inte pengar till att köpa en ny piercing just nu, så jag får väl vänta tills på måndag? Gaaah! :(
Min pojke är så fin, Jag hade skrivit att jag var sugen på b&j och då gick han o köpte det. Blev as chockad! Finafinafina människa! Nu ska jag se klart på filmen och FAAAAAAN. Helvete! Kom på att jag glömt ringa umo. Fan i helvetes jävla skit. Ska se om jag kan på p-plåster iställer för p-piller. Hmm... får väl lämna ett töntigt litet meddelande istället.

Inga kommentarer: